Cupcakes are stylish. Cupkakes are a lifestyle. Kinda hip, kinda cool - and extremely fun.

-krystina castella-

fredag 9 november 2012

Chokladcuppisar

 
Sonen var lite sjuk häromdan och hemma från dagis.
Och då måste man så klart baka "sjuk-kakor". Nåt gott som man får äta mitt i veckan när man är sjuk.
det fick bli "chokakladmuffisar" med en vitchoklad frosting.
 
 
I årets Amelia Jul finns en kaka med jättefina spritsade julgranar. Tänkte att jag skall försöka göra såna så man kan spritsa lite fint i jul. De blev inte precis som jag tänkt, men övning ger ju som bekant färdighet... Skulle vara finare om de var gröna, skall färga nästa gång. Men körde på lite kulor o glitter.

 
Vill också lära mig spritsa rosor. Tror det skall vara en större tyll än jag hade. Får träna på det med nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar