Cupcakes are stylish. Cupkakes are a lifestyle. Kinda hip, kinda cool - and extremely fun.

-krystina castella-

tisdag 21 december 2010

Lyxiga julkort...

Kommer ni ihåg "tjuvtitten" i förra inlägget..?



Jag skickar julkort varje år. Tycker det är ganska tråkigt med sms, facebook hälsningar och massmail. Så jag håller på det gamla hederliga och skickar på.

I år var det några som fick lite extra lyxiga hälsningar, bl.a. mina föräldrar och syskon som jag inte kommer träffa alla denna jul.



Gjorde nämligen lyxiga praliner och skickade i småaskar till dem. Tillsammans med ett litet julkort med en tomte på.



Jag hoppas bara att chokladerna inte vart helt förstörda i posthanteringen, utan såg ut ungefär som när jag skickade dem.

I askens lock klistrade jag fast en bild med foton på pralinerna och innehåll i dem, i dessa fyra var det Madnelnougat, Saltlakritspralin, Hallonlikörpralin och Passionsfrukspralin.



God Jul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar