Cupcakes are stylish. Cupkakes are a lifestyle. Kinda hip, kinda cool - and extremely fun.

-krystina castella-

fredag 3 september 2010

Äntligen bilder :-)

Har äntligen ixat så jag kan få över bilderna från kameran till datorn igen.
massor med bilder från allt möjligt var det. Måste förbereda söndagens kalas nu och baka en del ;-) så hinner inte fixa och lägga in alla bilder jag vill nu, men ett litet smakprov på tårtan jag gjorde på kursen hos Tårtfia i helgen hinns med :-)



Upptäckte dock att jag inte tog någon "jättefin" bild på tårtan, utan bara en (eller ett par) när den stod på bänken. Men så här ser den iallafall ut. Hade ingen direkt plan på hur den skulle se ut, utan ville passa på att testa att göra så många olika dekorationer som möjligt.

Jag är hursomhelst nöjd med den :-)

2 kommentarer:

  1. Jättefin! Bandet som går från rosorna var snyggt. Och vilka fina rosor och blommor. Och snygg färg. Hela tårtan var jättevacker!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tårta! Fina rosor och en väldigt härlig lila färg också!

    SvaraRadera