Cupcakes are stylish. Cupkakes are a lifestyle. Kinda hip, kinda cool - and extremely fun.

-krystina castella-

söndag 22 augusti 2010

Dumma USB-kamera-kabel...

Har bakat en del och tagit massa fina bilder. Skulle lägga in dem i datorn nu och skriva ett nytt inlägg. Fina mazariner. Men verkar som om USB-kabeln är sönder, för går inte att få över bilderna till datorn. Normal brukar jag inte vara så snabb på att köpa nytt när nån teknik går sönder (har klarat mig mer eller mindre utan telefon nästan hela sommaren eftersom min gick sönder, fick en ny häromdagen) men eftersom jag inte kan uppdatera bloggen utan denna blir det nog till att köpa en ny nästan omgående ;-)

Så slänger in ett par gamla bilder på en Mazarintårta jag gjorde till min födelsedag tidigare i somras.




Dekorerade den med en mintfrosting jag hade över från cupcakes jag gjort ett par dar innan.



Den blev supersmarrig, och det blev över efter kalaset, så jag hade gott till kaffet dagarna efter :-)

2 kommentarer:

  1. Mintfrostin låter gott. Jag har varit dålig på att smaksätta mina frostingar, de har mest smakat bara choklad. :-)

    SvaraRadera
  2. åh, så tjusigt du spritsat på denna tårta! :)

    SvaraRadera